neděle 11. listopadu 2012

Dokončuji...

... téměř po roce dokončuji obývací pokoj. Není ještě úplně doladěn, ale aspoň budou tipy na vánoční dárky :) Stěny jsem po několika letech natřela opět na bílo a doladila šedou tapetou, která kontrastuje s nábytkem. Má tvořit efekt hrubé omítky, tak snad se alespoň trochu povedlo.





  
Fotky rodiců ještě v plenkách...









7 komentářů:

  1. Ahoj Jani, pěkná barevná kombinace - má oblíbená ;-)...Koukám, že u tebe už jsou skoro vánoce, adventní věnec připraven - to já nikdy nestihnu a pak musím zapalovat dvě svíčky najednou ;-)
    Pěknou neděli! K.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nádherně dokončuješ! Ta šedá tapeta vypadá parádně, super to pokoj oživí...a máš nádhernou výzdobu, koukám, že už vychytáváš advent:-), kráááása

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera-mám moc ráda kombinaci bílé a šedé!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Příjemný pokoj, Jani!
    Doufám, že tě tu uvidím častěji!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Kateřinko a Peťo, to není pravý adventní věnec, i když by se také dal brát. Zatím je to jen podzimě-zimní deko :)
    Míšo, moc děkuji. Já poslední dobou tuhle kombinaci miluji!
    Heli, já také doufám a budu se snažit.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, máš moc krásně nazdobeno. Obývací pokoj vypadá úžasně. Co je to zelené, v čem máš posazenou dýni? Jako mech mi to nepřipadá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...