neděle 22. ledna 2012

S jelenem

Protože se mi poslední dobou zalíbily kožešiny, myslím si, že obrázek s jelenem je do pokoje docela tematický. A nová barva, kterou u mě budete vídat častěji jako protiklad bílé, je nečekaně černá
.




7 komentářů:

  1. Ahojky Janičko,

    jsem ráda, že jsi zvolila novinku blogu na blogspot. Mě hodně vyhovuje. Těším na další Tvé příspěvky a hned si Tě uložím, aby mi nic neuteklo.

    Obrázky jsou zajímavé a kožešinu bych také brala.. zima je dlouhá.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani,
    taky jsem si tu před časem založila druhý blog, ale stejně jsem nedokázala ten první opustit a tak cestuju sem a tam...
    Tak ať se ti tu daří.
    Krásný zbytek neděle Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky jani, to mě moc mrzí i těší zároveň. Už mi nebudou chodit upomínky,že jsi pro nás připravila něco krásného a já k tobě tak ráda chodím... ale uložím si i tento bloček a přijdu moc ráda. Snad i ty ke mě - pokud vidíš, že písnu něco nového - zase zajdeš :-) Tak ať se ti tu krásně pracuje, píše a fotí a ať máš mnoho návštěvnic a obdivovatelek :-) krásne dny Jani :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko, gratuluji ti ke změně a chválím tvé stylové dekorace!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, vyzvedni si u mne ocenění,které si jistě zasloužíš :-) papa :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, tak se těším na krásu na novém blogu:-). Zdravíme z Pucíkova:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné obrázky přesně tenhle styl mám v obýváčku také,jukni ke mě-kdyby jsi měla o nějaké obrázky zájem-mám jich v počítači hrozně-moc písni na můj email a já ti je ráda pošlu!Michaela(byvicky@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...